Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Nasza oferta

Kim jesteśmy?

Nasi pracownicy, to w głównej mierze ludzie związani od lat z mundurem. Dzięki    ich doświadczeniu i wiedzy mamy możliwość przygotowania oferty, która będzie zawierała te elementy sortów mundurowych, które są najbardziej potrzebne w danej jednostce czy oddziale. Tak dopasowane zaopatrzenie pozwala na szybką rotację najbardziej pożądanego towaru, a tym samym gwarantuje szybki zwrot poniesionych nakładów . Wiedzę na temat zaopatrzenia czerpiemy z własnych doświadczeń,  jak również informacji uzyskanych od naszych kolegów, którzy nadal pozostają w czynnej służbie. Niektórzy pracownicy SORTMUND posiadają aktualne dokumenty (tzw. „Poświadczenie bezpieczeństwa”) umożliwiające im wejście na teren jednostki czy oddziału ,a co za tym idzie możliwość porozmawiania z żołnierzami, funkcjonariuszami.

 

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

Naszą ofertę kierujemy głównie do funkcjonariuszy Straży Granicznej, Policji, Służby Więziennej oraz żołnierzy Sił Zbrojnych RP.

 

Jaki towar oferujemy?

Sorty dostarczane przez SORTMUND charakteryzują się bardzo dobrą jakością. Zakres dostarczanych sortów jest bardzo szeroki i obejmuje m.in. elementy takie jak: czapki, koszule, buty, podkoszulki, dystynkcje, oznaczenia korpusu, umundurowanie polowe i wyjściowe, sznury galowe, baretki i wiele innych.

 

Z kim współpracujemy?

Na rynku krajowym współpracujemy z firmami znanymi w tej branży od lat, które systematycznie uczestniczą w przetargach na produkcję elementów umundurowania dla wszystkich formacji w kraju. Dzięki temu mamy pewność, że sprzedawane przez nas sorty mają gwarancję spełnienia wszystkich wymogów zarówno MSWiA jak i MON.

 

Jak realizujemy sprzedaż?

Sprzedaż sortów prowadzimy za pośrednictwem trzech kanałów dystrybucji. Pierwszym z nich jest sklep internetowy (www.sortmund.pl), który uruchomiliśmy w marcu 2005 r. W chwili obecnej możemy się pochwalić 10 000 aktywnych klientów. Sklep odwiedza miesięcznie około 20 000 potencjalnych klientów, z których około 350 zostaje naszymi klientami. Marka SORTMUND jest już dobrze rozpoznawalna    na rynku. Dowodem tego jest fakt, że około 11% internautów, by znaleźć nasz sklep,    w wyszukiwarce wpisuje hasło sortmund. Być widocznym w internecie  , to gwarancja sukcesu. Sukces ten osiągamy dzięki pozycjonowaniu sklepu w wyszukiwarce Google wg kilku haseł (słów) kluczowych. Główne z nich to: sklep mundurowy (poz. nr 1) pagony (poz. nr 1), buty wojskowe (poz. nr 4), mundur (poz. nr 9), umundurowanie (poz. nr 2).

Drugi kanał dystrybucji, to sprzedaż bezpośrednia realizowana poprzez kiermasze mundurowe. Od początku 2010 roku do chwili obecnej przeprowadziliśmy czternaście kiermaszów na terenie całego kraju. Dzięki tej formie sprzedaży pozyskujemy dodatkowe informacje na temat rzeczywistych potrzeb funkcjonariuszy i żołnierzy.   W ten sposób promujemy także markę SORTMUND. Podczas kiermaszów klienci mają możliwość bezpośredniego kontaktu z nami, dokonania zakupów sprawdzenia jakości oferowanych towarów. Taka forma dystrybucji buduje zaufanie nowych klientów względem firmy SORTMUND, co w późniejszym okresie przekłada się na sprzedaż poprzez internet.  

Trzecim kanałem sprzedaży są sklepy stacjonarne - „patronackie”. Uruchomienie tego kanału dystrybucji zaplanowaliśmy na początek 2011 roku. Ideą tego rozwiązania jest sprzedaż poprzez wykorzystanie już istniejących sklepów z asortymentem zbliżonym do naszego. W pierwszej kolejności stawiamy na sklepy  z asortymentem BHP, których wielkość powierzchni sprzedaży wynosi nie mniej niż 70 m2, a lokalizacja mieści się w pobliżu Jednostki Wojskowej, Zakładu Karnego, Aresztu Śledczego, lub Oddziału Straży Granicznej. Na potrzeby tego kanału stworzyliśmy stronę www.cargo.sortmund.pl . Za jej pośrednictwem informujemy klientów o naszych dokonaniach, ofercie, a także o naszych zamierzeniach.

 

Co mamy do zaoferowania?

Po pierwsze: przede wszystkim nasze doświadczenie i kontakty. To dzięki nim  jesteśmy w stanie dopasować ofertę do każdego sklepu współpracującego z nami.

Po drugie: nim podejmiemy współpracę analizujemy położenie sklepu pod względem łatwości dojazdu (przystanek PKS, MZK lub inny środek transportu), odległości od potencjalnych klientów (jednostka wojskowa, oddział SG, komenda Policji lub areszt) oraz posiadania parkingu.

Po trzecie: rozpoznajemy jaki asortyment będzie najbardziej pożądany w danej lokalizacji. Informacje na ten temat zbieramy na podstawie analizy zakupów w naszym sklepie internetowym. Filtrujemy dane jakiego rodzaju asortyment  na przestrzeni jakiego województwa, miasta był kupowany najczęściej. Sprawdzamy jakiego rodzaju jednostki lub oddziały znajdują się w pobliżu, jakie zadania realizują  i w jakim umundurowaniu.

Dla przykładu: Karpacki Oddział SG realizuje zadania z zakresu ochrony szlaków komunikacyjnych i odprawy paszportowej. Czynności te realizowane są w umundurowaniu wyjściowym. Podlaski Oddział SG realizuje zadania związane z ochroną granicy państwowej w umundurowaniu polowym.

Po czwarte: przeprowadzamy kampanię reklamową

-         reklama internetowa

-         reklama w formie ulotek

-         reklama podczas trwania kiermaszu mundurowego.

Reklamę internetową prowadzimy w oparciu o:

-         nasz firmowy blog (www.sortmund.blox.pl) za pośrednictwem którego informujemy naszych klientów o odbytych lub zbliżających się kiermaszach, edukujemy np. jak nosić umundurowanie, czym różni się elana od poliestru itp.,

-         na stronie głównej sklepu oraz na stronie www.cargo.sortmund.pl w zakładce „Nasi partnerzy” informujemy o nowym sklepie z naszym asortymentem.

-         posiadamy również profil i sklep na Facebook’u, gdzie również znajdzie się informacja o nowo powstałym sklepie,

-         uruchamiamy mailing do wszystkich naszych klientów,

-         za pośrednictwem sms’ów zostanie rozesłana informacja do wszystkich klientów z danego województwa.

Ulotki wysyłamy do poszczególnych oddziałów lub jednostek w połączeniu z katalogami oraz mapką dojazdową do sklepu.

Podczas trwania współpracy możemy prowadzić stały monitoring sprzedaży. W przypadku problemów służymy pomocą i radą.

Po piąte: szkolenie pracowników, dzięki któremu uzyskają potrzebną wiedzę zarówno z zakresu nazewnictwa poszczególnych towarów, a także umiejętność odróżnienia wzorów Straży Granicznej o Wojska Polskiego.

pixelpixel